Friday, March 10, 2006

Κόρε. Ύδρο - Sunny


3 comments:

GLOBAL said...

"Όχι πια έρωτες
Δεν ξαναλέω πια πως συνέχεια σε σκέφτομαι,
δεν ξαναλέω πια πως σ’ αγαπώ
Όχι πια έρωτες,
γιατί εσύ το ζήτησες
και δεν μπορώ παρά να το δεχτώ

Όχι πια όνειρα
Όχι πια όνειρα πως κάποτε θα ζήσουμε μαζί
Εσύ δεν είσαι πια εδώ
κι εγώ ποτέ δε θά ’μαι εκεί"

Μα ακόμα εκεί είμαι.
Αλλά ευτυχώς φιλαράκια σαν εσένα Χρηστάκο μου μαθαίνουν να το ...δεχτώ βρίζοντάς με να ξεκολλήσω!
Σμουτς Πατέρα νούμερο 3!

άρχοντας Κώστας said...

Την καλησπέρα μου και τις ταπεινές ευχαριστίες μου για την ανάγνωση του γράμματος.
Ένα γράμμα που γράφτηκε από ένα χωριό της Μακεδονίας για μια ερημιά της Αγγλίας,
χάρη σε σένα πλημμύρισε τον κόσμο.

Να είσαι καλά

Night's Knight said...

Υπερβολές Άρχοντα!
Άσε που τα λες ανάποδα...
Το γράμμα μας πλημμύρισε.