Monday, January 22, 2007

Μαλακοmagnet...


Όλες οι φίλες μου, άντε όχι όλες, μερικές φίλες μου ψάχνουν γκόμενο. Και όλες, μα όλες διαμαρτύρονται για τον "μαλακομαγνίτη" που κουβαλάνε. Είναι φίλες μου και πρέπει να τους σταθώ. Αλλά μέχρι ποιο σημείο; Γαλάζιοι πρίγκηπες δεν υπάρχουν. Αυτό το έχουμε λύσει εδώ και χρόνια. Άνθρωποι κανονικοί υπάρχουν. Και ως κανονικοί και τη μαλακία τους θα την κάνουν. Αν τους πεις ότι γνωρίζουν έναν άνθρωπο και αρχίζουν να κόβουν ένα πόδι, ένα δάκτυλο, να του περνάνε μια βαφή και να του κάνουν και μια μίνι λοβοτομή για να τον φέρουν στα μέτρα τους, σε λένε υπερβολικό. Άστον τον άνθρωπο στην ησυχία του κορίτσι μου. Γιατί θα καλουπωθεί. Αλλά για πόσο καιρό; Και μετά θα γίνει μαλάκας. Αυτός όμως δε ήταν κάποιος άλλος. Αυτός ήταν από την αρχή. Εσύ τον ήθελες αλλιώς. Και θα έρθει με μαθηματική ακρίβεια η στιγμή που το "αλλιώς" του, θα γίνει το "έτσι" του. Και τότε θα γίνει πάλι ο μαλάκας σου. Γιατί δεν μπορεί να μπάζουν όλοι νερά. Ούτε μια ζωή να είναι στραβός ο γυαλός. Και μετά αρχίζει η ορμονική διαταραχή που δεν τις αφήνει να δουν κανένα από τα λάθη τους. Εντάξει λοιπόν. Φταίει πάλι ο μαλάκας. Ικανοποιήθηκες τώρα;

6 comments:

Anonymous said...

Ωστε το εχουν κι αλλες το προβλημα με το μαλακοmagnet...Ησυχασα τωρα..

Anonymous said...

Ωραίες οι γυναικείες εφευρέσεις τελικά. Πείτε μου το αντίστοιχο του malakomagnet για τις γυναίκες.

Και να η μεγάλη διαφορά. Ενώ οι γυναίκες μας βάζουν όλους σε ένα τσουβάλι (malakes) εμείς τις κατηγοριοποιούμε: μπάζο, μπαζόλα, "ξανθιά" (με την ευρύτερη έννοια), που****κι, βδέλα...

χα! τους τη φέραμε και πάλι.

Anonymous said...

Πουτάνεεεεεες γυναίκες!

Φίλη εδώ. Δίχως μαγνήτη τέτοιονα.

Λες να γίνω της μοδός αν αποκτήσω έναν;

Έχω πολλούς εδώ στο γραφείο, μαγνήτες, σκέτους όμως με συνδετήρες κι άλλα μεταλλικά πραγματάκια πάνω τους.

Άλλωστε μαλάκας δεν είναι ο άλλος, μαλάκας είναι η κάθε μια που κολλάει στην ιδέα του και μόνο. Αχ αυτές οι φαντασιώσεις κάνουν κακό, υπάρχουν ένα κάρο καλοί μαγνήτες εκεί έξω που θα πάει...

Anonymous said...

εγώ τώρα που βρίσκω την θεωρία σου βάσιμη θα πρέπει να ανησυχώ?

Night's Knight said...

elen: όχι βρε. Είσαι κι εσύ μέρος του κανόνα. Την εξαίρεση ψάχνουμε...

Almost Famous said...

επειδή το έχω φιλοσοφήσει το θέμα... ναι, υπάρχουν πολλοί μαλάκες εκεί έξω, αλλά δεν φταίει ο μαλακομαγνήτης της καθεμιάς...
φταίει ότι εστιάζουμε στα 2-3 πράγματα που μας ξετρελαίνουν σε έναν άντρα και δεν βλέπουμε τα κουσούρια τους... κολλάμε με ένα πράγμα και εθελοτυφλούμε στα υπόλοιπα...